دوربین CT-HFW1200T یک محصول از شرکت برند کورتک است. این محصول OEM  کمپانی داهوا می باشد. وقتی جعبه این دوربین را در دست می گیریم بسته بندی آن جلب توجه می کند؛ جعبه این محصول شرینگ شده و برای حمل بار در شرایط مختلف آب و هوایی کاملا متناسب است. روی جعبه یک کارت گارانتی از جنس پلی کربنات همراه هولوگرام طلایی گارانتی 24 ماهه  چسبانده شده که باعث می شود ما  اشتیاق بیشتری برای خرید این محصول داشته باشیم .

 

اما تکنولوژی این دوربین از نوع آنالوگ اچ دی یا دقیقتر بگوییم HDCVI  می باشد و تصاویر 2مگاپیکسلی ، توسط کابل تصویر کواکسیال ارسال می کند. وقتی جعبه دوربین را باز می کنیم با یک کیس با طراحی اختصاصی برای مدل CT-HFW1200T مواجه می شویم. دوربین از یک بدنه فلزی یکپارچه تشکیل شده که به پایه محکم مفصلی و ضد آب اتصال دارد و از طرف دیگر قسمت جلوی دوربین شامل دید در شب مخفی و لنز می باشد. مادون قرمز این دوربین از نوع اری و مخفی می باشد که توان پرتاب 30 متر، نور مادون قرمز به صورت حجمی را دارد . پرتاب نور از پرژکتور ها هوشمند می باشد و باتوجه به فاصله سوژه مقدار پرتاب نور را تنظیم می شود.

 

لنز این محصول از نوع 3.6 میلیمتری بر روی سنسور اختصاصی داهوا HDCVI با اندازه تصویر 2 مگاپیکسل است که زاویه 86 درجه از محیط مقابل را نمایش می دهد. همراه  این دوربین یک کارت عضویت مشتریال می باشد. که با ارسال کد آن می توانید در قرعه کشی باشگاه شرکت نمایید.

 

خروجی این دوربین یک کابل تصویر با فیش BNC می باشد و این امکان را به ما می دهد تا یک تصویر فول اچ دی را روی کابل کواکسال RG59  تجربه کنیم . شما می توانید از طریق دستگاه XVR کورتک وارد منوی این دوربین شده و تنظیمات مختلف از جمله دید در شب ، انواع تنظیمات نور و اسم دلخواه و … را برای این دوربین انجام دهید. یک هولوگرام طلایی هم روی بدنه دوربین کنار لیبل مدل و سریال الصاق شده که گارانتی 24 ماهه این محصول را به رخ می کشد. محصولات HDCVI  در میان تجهیزات آنالوگ اچ دی پرطرف دار و رقیب جدی برای محصولات توربو اچ دی هایک ویژن و AHD  می باشد.

امنیت رو لمس کن!

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *